Παρασκευή 8 Ιουνίου 2018

ΕΛΕΝΗ Σ

Άτιτλο. 

Συγχώρα με που είμαι μπουρδελο. Τουλάχιστον δεν μοιάζω με αυτές που πηδάς για να καλύψεις το κενό μεσα σου. Τουλάχιστον δεν μοιάζω με αυτές στις οποίες προσπαθείς να επιβληθείς για να το παίξεις άντρας, μα εν τέλει καταλήγεις να αποκαλείς πουτανες. Η μήπως μοιάζω; Άσε με να γίνω το απωθημένο σου. Άσε με να γεμίσω εγώ το κενό που άφησε καθετί που σε έκανε να μη πιστεύεις πια στον έρωτα. Καπνίζεις το τσιγάρο σου και σκέφτομαι κάθε δυνατό τρόπο για να μπορέσω να του μοιάσω. Να γίνω κι εγώ κάτι που αποζητάς με απελπισία κι ας ξέρεις πολυ καλα ότι θα σε καταστρέψει. Δε ξέρω ποιος θα καταστρέψει ποιον σε μια αρρωστημένη γεμάτη τοξικότητα σχέση. Σταμάτα να με κοιτάς. Ξέρεις ότι νιώθω άβολα. Συγνώμη που δεν ανταποκρίνομαι. Δεν ξέρω γιατί. Ίσως φταίει που το πρώτο ανδρικό μου πρότυπο ήταν ένας τύπος που με πλάκωνε στο ξύλο γιατί μιλούσαν τα ψυχοφαρμακα κι όχι αυτός. Ίσως να φταίει που δεν ξέρω τι μιλάει αντί για σένα. Ίσως να φταίει που δεν μπορώ να καταλάβω εσένα,ίσως να φταίει που δε μπορώ να καταλάβω ούτε καν εμένα. Έλα μη με κρίνεις. Υπόσχομαι την επόμενη φορά να είμαι καλύτερη. Υπόσχομαι ότι θα σε κάνω να με ερωτευτείς τόσο, που στο τέλος να με μισήσεις. Γιατί θα σε έχω κάνει κι εσένα μπουρδέλο. Γιατί ήσουν το μόνο άτομο που προσπάθησε να πνίξει τους δαίμονές μου. Μα να που τελικά κατάφερε μονάχα να πνιγεί. 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου