Τετάρτη 21 Οκτωβρίου 2020

ΕΛΠΙΔΑ ΤΣΟΥΚΑΛΑ

 Σβήνω τη γόπα πάνω στο παπούτσι μου. 

Όχι με το παπούτσι μου. Πάνω. 

Έχω το ένα πόδι στο παγκάκι και το άλλο ακουμπάει το πεζοδρόμιο, λιώνω την καύτρα με τον αντίχειρα πάνω στη λευκή σόλα και παρατηρώ τη δεύτερη να γίνεται μαύρη με δική μου ευθύνη. 

Δε φοράω καθαρά παπούτσια και οι μπλούζες μου είναι όλες τσαλακωμένες, μάλλον γι' αυτό δε με παίρνει κανείς στα σοβαρά. 

Σήμερα δεν έχω έρθει να μιλήσω, έχω πάρα πολλά να πω και προτιμώ να ακούσω. 

Δε με πλησιάζει κανείς, η γαμημένη η απάθεια είναι μεταδοτική. 

Μεθάω μόνο με μπύρες, έχω ξεμάθει, με 2 τσιγάρα κλείνει ο λαιμός μου και τώρα σίγουρα και να ήθελα δεν μπορώ να πάρω τον λόγο. 

Αναρωτιέμαι αν έχω λόγο να βρίσκομαι εδώ. Μαθαίνω τα πάντα για τους πάντες χωρίς να ανταλλάξω ούτε κουβέντα μαζί τους. Έχω το χάρισμα. 

Ο στόχος μου για απόψε είναι απλός. Ψάχνω να βρω τον χειρότερο άνθρωπο στον κόσμο. Θα του την πέσω χύμα, θα τον βοηθήσω να ανοιχτεί, θα προσπαθήσω να τον αλλάξω και εν τέλει θα 

αποτύχω. 

Τότε θα ξέρω πια ότι είμαι ο καλύτερος άνθρωπος στον κόσμο. Με διαφορά η πιο αδικημένη, παρεξηγημένη, βαθιά πληγωμένη τσούλα θα ζητήσει ακρόαση και πάλι δε θα την πάρετε στα σοβαρά και σε μια έκρηξή της θα ρίξει όλο το φταίξιμο σε όσους δε δέχτηκαν να γίνουν καλύτεροι για εκείνη. 

Θα ορκιστεί να σας στοιχειώσει έναν έναν και θα καεί ζωντανή για να αποδείξει ότι μόνο η ίδια ορίζει τη ζωή της και την έλλειψη αυτής. 

Είναι το μεγαλύτερο κακό που περιμένει στον πάτο ενός κουτιού γεμάτο δυστυχία και όταν έχετε αντιμετωπίσει όλα τα υπόλοιπα, θα σας φιλήσει στο κούτελο πριν σας σπάσει τα πλευρά με μια αγκαλιά σα σφιχτός μανδύας φτιαγμένος για τρελούς και εγκληματίες. 

Και θα σας γοητεύσει και θα την ερωτευτείτε ξανά από την αρχή αλλά μόνο όσο κρατάει ο έρωτας χωρίς ανταμοιβή. 

Προσοχή με αυτό το γαμημένο κουτί. 

Είναι εύθραυστοι οι καθρέφτες, το γυαλί θα σας κόψει τα χέρια σε μικρά κομμάτια και δε θα μπορείτε να κρατάτε το κεφάλι σας στη θέση του, θα κυλήσει και θα ανοίξει στα δύο. 

Δε θα προλάβετε ποτέ να δείτε τον εαυτό σας στην πραγματική του μορφή, θα τον έχει δει μόνο η κοπέλα του κουτιού. 

και θα σας κάνει ό,τι θέλει εκείνη. 




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου